۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷

نماینده مردم بروجرد در مجلس مطرح کرد:

بخش «ام آر آی» بیمارستان آیت‌الله بروجردی تجهیز شود

بخش «ام آر آی» بیمارستان آیت‌الله بروجردی تجهیز شود

بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس کمبود پزشک، مشکل اسکان متخصصان، لزوم تجهیز «ام آر آی» بیمارستان آیت‌الله بروجردی و پرداخت مطالبات پرسنل را از مسائل حوزه سلامت بروجرد برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی امروز سه شنبه در دیدار با پرسنل شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: انتظار به حق مردم و پرسنل بهداشت و درمان بروجرد تحول وضعیت نظام سلامت در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: هنر مدیریت انجام کارهای بزرگ با کم ترین امکانات است، اقدامی که شهدا و ایثارگران ما در جنگ تحمیلی آن را نشان دادند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کیفیت اقدامات در حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم است، افزود: نماینده مردم وظیفه نظارت و دخالت برای اصلاح امور را دارد و ما موظفیم تمام جوانب خدمات سلامت را نظارت کنیم.

بروجردی خاطرنشان کرد: کمبود پزشک، آموزش سلامت به ویژه در روستاها، بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره)، رفع مشکلات اسکان متخصصان، تجهیز ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی و پرداخت مطالبات پرسنل مهم ترین خواسته های حوزه سلامت بروجرد است.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل بیمارستان آیت الله بروجردی جای تقدیر دارد، تصریح کرد: باید تلاش شود نیروهای بومی در قسمت های مختلف شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیش تر به کار گمارده شوند.

کد خبر 4680595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha